Loading...

.....................................................................................................................................

راه اندازی کافه

بازدید: 567


  • برنامه ها و سیاستهای مشتری یابی

    برنامه ها و سیاستهای مشتری یابی

    امروزه رقابت در بازار بسيار شديد بوده و تعداد زيادي از کافی شاپ ها سعي مي کنند تا خدمات مشابهي را به مراجعه کنندگان با قيمت هاي تقريبا يكسان بفروشند و با توجه به تداوم این رقابت ، مهارت در " فروشندگي " امری بسیار ضروري ميباشد

    ادامه...

  • کنترل هزینه ها

    کنترل هزینه ها

    در مورد هزينه هاي رايج ، بدون شک مي توان هزينه هاي حقوق و مزاياي نيروي انساني و هزینه های مواد اولیه و هزينه هاي جاري را به عنوان جدي ترين هزينه هاي کافی شاپ دانست.

    ادامه...

  • آموزش منو کافی شاپ

    آموزش منو کافی شاپ

    به طور کلی آموزش بایستا در سه مرحله تئوری ، عملی و تجربی صورت میپذیرد که با رویکردهای جدید مرحله‌ی تئوری برای عموم افراد قابل استفاده بوده و به نوعی شما را برای کافه نشین بودن نیز آماده میسازد.

    ادامه...

  • پرسنل یابی(تامین حرفه ای ترین نیروهای کار مخصوص کافی شاپ)

    پرسنل یابی(تامین حرفه ای ترین نیروهای کار مخصوص کافی شاپ)

    ما در روند یافتن پرسنیلی متخصص و متعهد به شما کمک خواهیم کرد.

    ادامه...

  • منو نویسی

    منو نویسی

    توجه داشته باشید که بزرگترین و کاربردی‌ترین راه ارتباطی شما و مشتریانتان منو شماست، یک منو ساده، با شکوه، کامل، متفاوت و به روز میتواند...

    ادامه...

  • طراحی داخلی کافی شاپ

    طراحی داخلی کافی شاپ

    راحی داخلی طیف گوناگونی از عناصر و مؤلفه ها از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان را در برمی گیرد...

    ادامه...

  • مشاوره در تجهیز سخت‌افزاری و نرم افزاری کافی شاپ

    مشاوره در تجهیز سخت‌افزاری و نرم افزاری کافی شاپ

    مشاوره در ضمینه‌ی سخت افزار (دستگاه و ابزار)، انتخاب ملک، سیاست گذاری و ...

    ادامه...

12