Loading...

.....................................................................................................................................

برنامه ها و سیاستهای مشتری یابی

امروزه رقابت در بازار بسيار شديد بوده و تعداد زيادي از کافی شاپ ها سعي مي کنند تا خدمات مشابهي را به مراجعه کنندگان با قيمت هاي تقريبا يكسان بفروشند و با توجه به تداوم این رقابت ، مهارت در " فروشندگي " امری بسیار ضروري ميباشد

برنامه ها و سیاستهای مشتری یابی

امروزه رقابت در بازار بسيار شديد بوده و تعداد زيادي از کافی شاپ ها سعي مي کنند تا خدمات مشابهي را به مراجعه کنندگان با قيمت هاي تقريبا يكسان بفروشند و با توجه به تداوم این رقابت ، مهارت در " فروشندگي " امری بسیار ضروري ميباشد و به همین دلیل تمامی کافی شاپ های موفق دنیا ، سالانه هزاران دلار صرف آموزش پرسنل و بازاریابان خود می کنند چراکه آنها به خوبی می دانند ، کافی شاپ های خوب ، ساخته مي شوند ، متولد نمي شوند.

در این راه لازم است موارد زیر آموزش داده شود:

  • انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها
  • انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
  • تکنیک های برخورد با مشتریان
  • مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان
  • مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی
  • تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
  • چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری
  • شیوه های جدید مشتری یابی

 

ما با سیاست هایی از قبیل موارد ذیل بازاریابی درخور کافی شاپ شما را انجام خواهد داد:

  • تبلیغات محلی
  • تبلیغات وبسایتی
  • تبلیغات گوگل
  • ساخت سایت
  • بالا آوردن موقعیت سایت در موتورهای جستجو
  • قرار داد با سایت های تخفیف درصدی
  • تبلیغ در مجلات فرهنگی- هنری
  • نمایشنامه خوانی
  • گالری (عکس، نقاشی، صنایع دستی و ...)
  • رونمایی کتاب
  • محل فروش بلیط
  • جشنواره ها
  • خیریه
  • جذب مشتریان خاص با ایجاد علاقمندی های مشترک در آنها
  • موسیقی زنده
  • ایجاد عناصر کارکردی خاص و ویژه متناسب با امکانات مجموعه
  • دعوت از هنرمندان
  • افتتاحیه باشکوه
  • و...

 

 



نظرات



    ارسال نظر